Horizon - Zero dawn | משחק מחשב מלא להורדה עם התקנה מלאה 100% עובד


Horizon - New Dawn

משחק מחשב מלא להורדה 100% עובד.

גירסת הREPACK של FITGIRL.

קצת על המשחק:

Horizon Zero Dawn הוא משחק מסוגת תפקידים-פעולה המשוחק מנקודת מבט של גוף שלישי. השחקן נכנס לנעליה של אלוי, ציידת שמשוטטת בעולם פוסט-אפוקליפטי הנשלט בידי יצורים רובוטיים. אלוי יכולה להרוג את אויביה במגוון דרכים – הטמנת מלכודות שונות כמו תיל ממעיד, ירי בחץ וקשת, שימוש בחומרי נפץ ופצצות ושימוש בחנית. חלקי מכונות הכוללים אלקטרוניקה ומתכות שונות, מהוות חלק חשוב בהישרדותה של אלוי בעולם; היא יכולה לבזוז רכיבים אלו מגופותיהם של המכונות. היא משתמשת ברכיבים וחלקים אלו על מנת לייצר תחמושת, מלכודות, שקי משאבים ותחמושת, פאוצ'ים ושיקויי חיים והתנגדות למתקפות. לחלק מכלי הנשק במשחק קיימים סלוטים המאפשרים להכניס שיפורים כמו נזק רב יותר, טעינה מהירה יותר וכו'. בדומה לכך, גם תלבושות שונות במשחק יכולות להיות משופרות על ידי סלוטים אלו בכך שהם נותנים מיגון נוסף כלפי מתקפות מסוימות. אלוי עונדת על אוזנה הימנית את מכשיר הפוקוס שיכול לסרוק מכונות ולמצוא את חולשותיהן ורמתן, לאתר אויבים ולסמנם, לאתר עקבות ולאתר מצבורי משאבים וגופות. אחת מהמכונות, סטלקר, מסוגלת להשתמש בטכנלוגיית הסוואה אשר מונעת מהפוקוס לסרוק אותה. המכונות תוקפות הן בטקטיקות של התקפה והן בטקטיקות של הגנה, על ידי הסתערות ושימוש בכוח גס או על ידי ירי מרחוק. בדומה לבעלי חיים, המכונות לעיתים נעות בעדר, כאשר חלקן מסוגלות אף לעוף בלהקות. מכונות אינן תקיפות אחת כלפי השנייה, אלא אם כן כלי העיקוף משומשן עליהן או שהמכונות נפגעות מחצים מסוג השחתה. בנוסף ללחימה במכונות, אלוי נלחמת גם בבני אדם, כמו שודדים והכת אקליפס.

אלוי יכולה להתחמק, לרוץ, להחליק ולהתגלגל על מנת להתחמק ממתקפות אויביה. כמו כן, היא מסוגלת להתחבא בשיחים על מנת למבצע מארבים ולהרוג בשקט ובמהירות. בנוסף לכך, אלוי יכולה לשחות ולצלול על מנת להגיע למקומות שלא ניתן להגיע אליהם ברגל או כדי לנוע בלי להתריע אויבים. אלוי מסוגלת לפרוץ למכונות שונות על ידי שימוש בכלי המעקף ועל חלקם היא יכולה אף לרכב. ניתן לחקור חורבות המכונות קולדרנים (Cauldrons), אשר השלמתן מאפשרות לאלוי לבצע מעקף לסוגי מכונות נוספים. ישנם שלוש קטגוריות להן מתחלק עץ המיומנויות: "Prowler" (שיטוט) הקשורה להתגנבות, "Brave" (אומץ) הקשורה ללחימה ו-"Forager" (מחפש) הקשורה ליכולות החלמה וליקוט משאבים. על מנת לעלות רמה, על השחקן להשיג נקודות ניסיון על ידי הריגת אויבים והשלמת משימות. שיפור כל קטגוריה בעץ המיומנויות מאפשר לשחקן לקבל יכולות חדשות ולחזק את אלוי, כאשר בקטגוריה "Prowler" ניתן ללמוד מיומנות המאפשרת הריגה שקטה, בקטגוריית "Brave" ניתן ללמוד מיומנות המאפשרת הילוך איטי בעת כיוון הנשק ובקטגוריה "Forager", ניתן להגדיל את כמות הצמחים הרפואיים שאלוי יכולה לשאת על מנת לרפא פצעים ולעלות בחזרה את נקודות החיים. ההרחבה The Frozen Wilds הוסיפה קטגוריה רביעית, "Traveller" (מטייל), המאפשר לאלוי לתקוף אויבים תוך כדי רכיבה. המשחק כולל עולם פתוח בעל מערכת יום-לילה ומערכת מזג אוויר דינאמית.

מפת העולם כוללת אזורי יערות, ג'ונגלים, מדבריות והרים מושלגים. שטחים הררים ניתנים למעבר על ידי שימוש בטכניקות פארקור שונות ושימוש במתקני אומגה. אזורים מושחתים (Corruption Zones) מהווים אזורים שמאוכלסים באויבים מסוג מכונות מושחתות, אשר נמצאות ברמת קושי גבוה יותר מאשר מכונות רגילות ומתנהגות ביותר אגרסיביות. על מנת לחשוף חלקים גדולים במפה, על אלוי לפרוץ לתוך מכונות גדולות דמויות ג'ירפה המכונות טאל-נק (Tallneck, ארוך-צוואר). ישנם בסך הכל 25 סוגי מכונות הנמצאים במשחק. שימוש בנקודות שמירה ומסע מהיר מבוצעות על ידי מדורות הפזורות ברחבי המפה. מבנה המשימות מותאם לחקר השבטים, בעוד שהעלילה הראשית סוקרת את כלל העולם. משימות צד כוללות בין השאר איסוף מצרכים ומשאבים, סיוע לאנשים בסכנה, פתרון תעלומות, ניקוי מחנות שודדים, הריגת פושעים ומכונות חזקות, ביצוע אתגרים נוקשים בכל אחד מחמשת שטחי הציד (Hunting Grounds) והשגת שריון עתיק לאלוי אשר מעניק חסינות מסוימת לנזק. בנוסף לכך, קיים עץ דיאלוג לתקשור בין השחקן לבין דמויות בלי שחקן. חפיצים שניתן לאסוף במשחק כוללים תצפיות המאפשרות מבט חטוף על העולם הישן, פרחי מתכת המכילים בתוכם קטעי שירה וחפיצים עתיקים כמו ספלים וחפצים שבטיים.

מתוך המשחק:






דרישות מערכת:

Here are the Horizon Zero Dawn דרישות מערכת מינימום)

  • CPU: Intel Core i5-2500K@3.3GHz or AMD FX 6300@3.5GHz
  • CPU SPEED: Info
  • RAM: 8 GB
  • OS: Windows 10 64-bits
  • VIDEO CARD: Nvidia GeForce GTX 780 (3 GB) or AMD Radeon R9 290 (4GB)
  • PIXEL SHADER: 5.0
  • VERTEX SHADER: 5.0
  • FREE DISK SPACE: 100 GB
  • DEDICATED VIDEO RAM: 3 GB

Horizon Zero Dawn דרישות מערכת מומלצות

  • CPU: Intel Core i7-4770K@3.5GHz or Ryzen 5 1500X@3.5GHz
  • CPU SPEED: Info
  • RAM: 16 GB
  • OS: Windows 10 64-bits
  • VIDEO CARD: Nvidia GeForce GTX 1060 (6 GB) or AMD Radeon RX 580 (8GB)
  • PIXEL SHADER: 5.1
  • VERTEX SHADER: 5.1
  • FREE DISK SPACE: 100 GB
  • DEDICATED VIDEO RAM: 6 GB


המשחק 100% עובד והוא תקין לחלוטין.

שוקל כ60 גיגה בייט

בשביל להוריד את המשחק צריך תוכנה שמוריד טורנטים.

אם יש לכם, תתקדמו לקישור להורדת המשחק.

אם אין אז ניתן להוריד תוכנה חינמית ופשוטה עם הסבר בפוסט הבא:

http://mikbaz.blogspot.com/2020/06/free-download-manager-100.html


להורדת המשחק :

לחץ כאן 

תהנו!

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

הורדת אופיס 2016/2019 מלא בחינם בעברית (עובד 100%) Office 2016/2019 Free Download [Hebrew](100%work) full version

הורדת + התקנת פוטושופ CS6 חינם גרסה מלאה ותומך בעברית (100% עובד)

הורדת + התקנת אדובי פרימייר פרו חינם 100% עובד (3 שלבים פשוטים)